Zpětné zrcátko závoďáka i zaměstnance

Nezbytnou součástí marketingové strategie každé společnosti je reklama. Ta se využívá už celá staletí a má mnoho rozmanitých podob. Více realizovanou je ta, která cílí na portfolio, zaměstnance či benefity. Jsou však i případy v opačném gardu.

Milan Záhorský je pilotem vrtulníku Mi-17 v Centru leteckého výcviku státního podniku LOM PRAHA. Jeho mega koníčkem je automobilová rallye. S Kazimírem Straňákem v závodním Peugeotu 106 S absolvovali premiérovou sezónu v ČMPR neboli Českomoravském poháru rallye. A že ne vůbec špatně, dokazují výsledky: ve třídě A2 se umístili na druhém místě z třiapadesáti posádek a z celkových 270 soutěžních týmů skončili padesátí. Sportovní úspěch má i přidanou hodnotu, a to ojedinělou prezentaci svého zaměstnavatele na veřejnosti. Letmý pohled na kapotu jejich „soutěžáku“ je toho důkazem…

 

Autor: Pavel Lang